Collectie materiaal...
 
Meldingen
Alles wissen

Collectie materiaal voor de Natuurlijke Imker mag allemaal weg...

4 Berichten
3 Gebruikers
2 Vind-ik-leuks
2,977 Bekeken
LucPintens
(@lucpintens)
Berichten: 163
Moderator
Topic starter
 

Beste Collega's,

Ik ga het grootste deel van mijn imkermateriaal van de hand doen. Het gaat om een grote hoeveelheid warré bakken en toplatten, en vele andere zaken. Als het naar mensen gaat die het natuurlijke imkeren genegen zijn, moet ik er geen geld voor hebben...

Ik stop er niet mee, maar ik huur al meer dan 5 jaar een opslagruimte zonder dat ik al dat materiaal heb gebruikt. Ik probeer mn aantal bijenvolken natuurlijk uit te breiden, maar heb daarmee niet veel (=geen) succes. Dus als ik er iemand gelukkig mee kan maken , is het al een win-win...

Binnenkort hoop ik een duidelijk overzicht te kunnen plaatsen hier, maar geïnteresseerden mogen zich ook alvast kenbaar maken. Wie met de wagen naar Schilde centrum komt, (na het maken van een afspraak) mag ook zo inladen wat ie kan gebruiken...

Bijen in Schilde (woonplaats)

 
Geplaatst : 18/09/2022 5:30 pm
Joris De Kerpel en Bert reageerden
(@bart-claes)
Berichten: 16
Eminent Member
 

Dag Luc

Ik heb wel interesse in de kasten e.d.

Ik wil u gerust ook iets geven voor het materiaal.

Ik woon in Vorselaar.

Groet Bart

 
Geplaatst : 16/11/2022 12:33 pm
(@thomas-mentens)
Berichten: 6
Active Member
 

Dag Luc, 

Ik heb ook interesse in je Warre bakken. Tot nu toe heb ik er een aantal jaar geleden zelf een gemaakt en ik dacht er deze winter ook nog een te maken..

Dus als je je materiaal nog hebt wil ik wel eens een kijkje komen nemen in Schilde.

Groeten  

Thomas 

 

 
Geplaatst : 21/01/2023 2:02 pm
LucPintens
(@lucpintens)
Berichten: 163
Moderator
Topic starter
 

@bart-claes @thomas-mentens
Het spijt me dat ik niet eerder reageerde. Blijkbaar krijg ik als moderator geen meldingen van posts of reacties meer. Ik heb het nu via Lode aan de webmaster gemeld. Hopelijk kan dit nu snel opgelost worden...

Jullie zijn alletwee zeker welkom bij mij in Schilde, al dien ik wel te zeggen dat het meeste materiaal al weg is. Een paar warre bakken en bodems zal je nog wel kunnen meenemen...

Welkom
(na afspraak 048414 dertig tachtig)

Bijen in Schilde (woonplaats)

 
Geplaatst : 24/01/2023 10:56 pm
Deel: