Bericht aan al wie ...
 
Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Bericht aan al wie zich voorheen al had voorgesteld... (Op het Forum Apicentrische bijenteelt)

4 Berichten
3 Gebruikers
2 Vind-ik-leuks
1,587 Bekeken
LucPintens
(@lucpintens)
Berichten: 163
Moderator
Topic starter
 

Met het overzetten van het forum naar de website van de Werkgroep Natuurlijk Imkeren, waren er een paar gegevens (zoals de namen) foutief overgenomen. Mede daarom werd besloten om het grootste gedeelte van het oude forum toch te verwijderen. 
We willen dus iedereen uitnodigen om zich opnieuw voor te stellen...

Met dank voor jullie medewerking,

?

Luc Pintens
Moderator

Bijen in Schilde (woonplaats)

 
Geplaatst : 05/02/2020 10:47 pm
(@dirk-thienpont)
Berichten: 12
Active Member
 

hello Luc

als ik naar de leden ga dan zie ik dat vanaf pagina 6 vanaf 13/12/2021 bijna 99% van de nieuwe leden blijkbaar niets met imkeren te maken hebben. Het gaat over steroiden en gewicht verliezen en nog meer dergelijke onzin. ofwel is de site ergens gehackt of in een andere taal betekent imkeren iets anders.

Misschien kun jij als moderator iets aan doen in elk geval elke dag komt er bijna een pagina dergelijke nieuwe leden bij

groetjes

Dirk

 

 
Geplaatst : 21/12/2021 9:29 pm
Joris De Kerpel reageerde
LucPintens
(@lucpintens)
Berichten: 163
Moderator
Topic starter
 

@dirk-thienpont 
@lode
Het probleem met deze leden is dat er telkens nieuwe bijkomen. Hun posts worden altijd zo snel mogelijk verwijderd en hun account wordt geblokkeerd maar we laten ze staan zodat ze dan niet dezelfde account kunnen gebruiken. Zoiets was het toch hee, Lode?
Dat is iets dat je voorhebt met een forum, ik had dat vroeger ook. Blijkbaar is een wordpress site daar niet tegen bestand of het heeft er niks mee te maken... Ik ken daar eigenlijk niet genoeg van...

Bijen in Schilde (woonplaats)

 
Geplaatst : 22/12/2021 7:41 pm
(@lode)
Berichten: 45
Lid Admin
 

@lucpintens, @dirk-thienpont
Dirk,
Het probleem van die vele nepleden is iets dat ons al lang achtervolgt. We gooien ze er om de zoveel tijd uit maar kunnen dit eigenlijk niet vermijden. Eén van de redenen is het feit dat we de gratis versie van Word Press gebruiken en daarin kan je je daar niet tegen beveiligen.
We vinden het zelf zeer vervelend maar vonden nog geen oplossing. Technisch wordt de site beheerd door Guy, vriend van één van ons dochters, ik ga het toch nog eens met hem aankaarten.
In afwachting : geduld aub en laat dit ons niet beletten om het forum volop te gebruiken 🙂
Hartelijk

Bijen in Arc-Wattripont & Ronse

 
Geplaatst : 23/12/2021 3:33 pm
LucPintens reageerde
Deel: