Groeten uit Lichter...
 
Meldingen
Alles wissen

Groeten uit Lichtervelde

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
900 Bekeken
 IneC
(@inec)
Berichten: 1
New Member
Topic starter
 

Vorig jaar volgde ik een beginnerscursus bijen houden hier in de regio. Al snel was het voor mij duidelijk dat natuurlijk imkeren de manier was die het beste bij mij zou passen. Via via in contact gekomen met Geert en sinds een maandje staat er een warrékast in de tuin met een volk dat heel goed aan het bouwen is. Graag zou ik ook starten met de cursus natuurlijk imkeren van Landwijzer (ik heb me ingeschreven op de interesselijst). Maar ondertussen ben ik nog heel erg groen achter de oren en ik vroeg me af of er imkers in de buurt van Lichtervelde woonden om hier en daar wat te ondersteunen?

 
Geplaatst : 20/06/2021 7:19 pm
LucPintens
(@lucpintens)
Berichten: 163
Moderator
 

Dag Ine, en hartelijk welkom op het Natuurlijk Imkeren Forum. Ik hoop voor je dat er mensen zich aanmelden. Ik ken er niemand in de omgeving. 

Je mag natuurlijk altijd op het forum zelf ondersteuning vragen. Via de niet-lokale weg. Geef een zo duidelijk mogelijke omschrijving van welke situatie zich voordoet, indien nodig met wat voorgeschiedenis. Elke waarneming kan van belang zijn, dus wees ajb zo volledig mogelijk. Dan kunnen we je hopelijk (vooral met raad, de daad is dan iets wat je zelf dient te doen. Maar wees gerust, ook dingen die je nog nooit gedaan hebt kunnen vlot gaan als je goed voorbereid bent ...

Bijen in Schilde (woonplaats)

 
Geplaatst : 26/06/2021 8:10 pm
Deel: